Du kan hämta din order i fysiska butiken i Stockamöllan efter överenskommelse. Kolla gärna med oss så att allt finns i lager innan du lägger din order. Varor som beställs för avhämtning i butiken ska hämtas inom en vecka om inget annat är överenskommet.
Vi använder oss av Postnord för leverans av paket. Om paketet är litet så levereras det direkt i din brevlåda. I annat fall sker leverans till ditt närmaste utlämningsställe. Kolla alltid att paketet är oskadat innan du lämnar utlämningstället.
OBS! Kontrollera alltid paket medan du är kvar på uthämningsstället! Ser du en uppenbar skada på paketet så anmäl detta till personalen på utlämningsstället. Sen tar du kontakt med oss via mejl [email protected]. Reklamationen ska vara anmäld till oss senast tre dagar från att du har hämtat ut din vara. Uppge ditt ordernr i mejlet. Vi vill se foto på både skadad vara och emballage. Vi står naturligtvis för eventuell returfrakt vid reklamationer. Sen skickar vi en ny vara till dig eller ger dig pengarna tillbaka.
Fraktkostnad inom Sverige är 89kr. För frakt utanför Sverige kontakta oss för fraktuppgifter.
Aviserade varor som inte hämtas ut av kund och därför går tillbaka till Lilla Fröken Fröjd debiterar vi returfrakt på 250kr för att täcka returfrakt och administrativa kostnader. Vi ersätter ej förlorade paket om felaktiga eller ofullständiga adressuppgifter lämnats. Om paketet gått i retur pga felaktiga adressuppgifter eller telefonnummer så att paketet ej kunnat bli aviserat står kund för eventulla kostnader för returfrakt och för att paketet eventuellt ska skickas på nytt.